A főpolgármester is kifakadt a felújítás előtt álló 3-as metró pótlását szolgáló buszbeszerzés nehezen követhető fordulatai miatt.
Tarlós István olykor megütközést keltő szavai ezúttal teljes harmóniában álltak a közérzülettel. A kormányközeli lobbisták ugyanis bohózattá silányították a „buszos ügyet”, amelynek megoldásával egy éve küszködik a főváros. A HVG friss számából megismerhetik az összességében 20-30 milliárd forint értékűre tehető üzletre pályázó kulcsszereplőket, a fordulatokban bővelkedő történetet. A legfontosabb állomásokkal, a legfontosabb döntésekkel. A legutóbbi csavar miatt mindenesetre erősen kétségessé vált, hogy tavaszra elkészüljenek a metrópótlásra szolgáló új buszok. De hol érvényesülnek majd a magyar buszipar fejlesztésének kormányzati elképzelései? A HVG cikkéből ez is kiderül.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.