Magyarországon is prémium sportbárt nyitna a The Titled Kilt franchise.
Az amerikai székhelyű The Titled Kilt étterem és sportbár hálózat nemzetközi expanziója részeként azt tervezi, hogy belép a magyarországi piacra is. Ehhez keres olyan pénzügyileg erős befektetőt, aki marketing orientált és van tapasztalata a vendéglátásban.
A The Titled Kilt márkát Las Vegasban alapították 2003-ban, amikor a koncepció szerint megnyitották az első kelta sportbárt, ahol vonzó pincérnők és pincérek szolgáltak fel a mára a hálózat védjegyévé vált Kilt Girls és Kilt Boys munkaruhában. Az ötlet nagyon gyorsan utat tört magának, és már több mint 100 sportbár működik a márkanév alatt világszerte - írja a Franchising.hu. A Titled Kilt bárokba ellátogatókat többtucat hagyományos és kortárs amerikai, ír és skót ételek várják, valamint mintegy harminc csapolt és üveges sör közül választhatnak. Ezt a kínálatot egészíti ki a többtucat plazma tv, amin a sportprogramokat követhetik a rajongók.
A hálózat expanziójárt Közép-Európában felelős Edwards Global Services vállalat igazgatója, William Edwards szerint Magyarországon olyan erős, marketing orientált cégeknek van jó esélyük az országos partnerré válásra, melyeknek van tapasztalata a vendéglátás, étkeztetés terén, és rendelkeznek hozzáféréssel vonzó helyszínekhez. A The Titled Kilt sportbárok átlagos alapterülete 450-900 négyzetméter.
Egy The Titled Kilt étterem és sportbár megnyitása a globális adatok alapján nagyjából egymillió dolláros beruházást jelent, ami magában foglal minden költséget a szükséges licencek megvásárlásától, az üzlethelyiség rendszerkövetelményeknek megfelelő kialakításán át az étterem berendezéséig, megnyitásáig.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.