Így sózzák rá a melltartókat a férfiakra a Victoria's Secretben
A Victoria's Secret egyik volt amerikai dolgozója elmondta, hogyan készítették fel őket arra, hogy a hozzájuk betérő férfiak vásároljanak is. Az általános hozzáállás az volt, hogy a férfiak mihamarabb ki akarnak jutni a boltból, ezért hajlandóak gyorsan cselekedni, és szinte egyáltalán nem nézik az árcédulát.
A Victoria's Secret egyik volt amerikai dolgozója elmondta, hogyan készítették fel őket arra, hogy a hozzájuk betérő férfiak vásároljanak – írja Business Insider. Az általános hozzáállás az volt, hogy a férfiak mihamarabb ki akarnak jutni a boltból, ezért hajlandóak gyorsan cselekedni, és szinte egyáltalán nem nézik az árcédulát.
A fehérneműcég chicagói volt dolgozója szerint míg a nőknek a boltban dolgozók 5-25 dolláros termékeket kínálgatnak – a nők a feltételezések szerint jobban értékorientáltak vásárláskor –, addig a férfiaknak a drágább fehérneműket mutogatják: 50 dolláros melltartókat is simán megvettek, mivel kínosnak érezték azt, hogy betértek a boltba.
A volt munkavállaló szerint a menedzserek headsetekkel kommunikáltak velük, hogy így is segítsék elérni a kívánt eladásokat. Ezen keresztül a menedzserek mindig emlékeztetik a dolgozókat, hogy mennyi eladást is kell még teljesíteniük, a férfi vásárlók betérése ezen cél eléréséhez pedig mindig komoly szerencsének számított.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.