2010. december. 17. 18:42 Hírszerző/FH Utolsó frissítés: 2010. december. 17. 18:43 Gazdaság

Lakossági panasz: nem engedi a szolgáltatóváltást az E.on?

A sárbogárdiak szerint az E.On akadályozza őket abban, hogy olcsóbb gázszolgáltatóhoz menjenek át. Arra panaszkodnak, hogy a céget elérni telefonon nem lehet, a levelekre nem kapnak választ. A cég cáfol.

Az E.On cáfolta, hogy megnehezítenék a szolgáltatóváltást.Csak akkor léphetnek át az olcsóbb gázszolgáltatóhoz, ha minden tartozásukat kiegyenlítették az előzőnél.

A sárbogárdiak arra panaszkodnak, hogy vagy nem kapják meg a számlákat, vagy az elszámolás után újabb számlát kapnak. Állítólag a városhoz tartozó sárszentmiklósi iskolának is három hónapos késéssel számláztak. Az is előfordult, hogy valakinek többletfizetése volt, elszámolás után visszatérítést kapott a cégtől, majd újabb számlát küldtek neki - mondta Etelvári Zoltán, Fejér megyei település önkormányzati képviselője.

Az akadályoztatást cáfolta Egyházi Nikoletta, az E.On sajtóreferense. Az iskolánál számlázási hiba miatt volt csúszás. A magánszemélyekkel kapcsolatban csak akkor tudna választ adni, ha tudná, milyen konkrét fogyasztóról és számláról van szó - mondta. Azt azonban elismerte, hogy a tartozás rendezése után semmilyen újabb számlát nem küldhet az E.On a fogyasztónak.
 

zöldhasú
Hirdetés