2009. május. 07. 12:13 MTI Utolsó frissítés: 2009. május. 07. 12:41 Gazdaság

Lehúzástechnika: így keresnek rajtunk az áruházláncok termékeivel

A piackutatók tapasztalata szerint a nemzetközi áruházláncok és hipermarketek, például a Metro, az Auchan, az Aldi és a Lidl akciós termékei gyakran garázsboltokba vagy akár magyar üzletlánchoz tartozó üzletekbe kerülnek – írja a Napi Gazdaság.

Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára szerint a leárazott termékeket felvásárló kisboltosok a szürke-, illetve a fekete kereskedelmet erősítik. Ezek a kisboltosok nem kérnek áfás számlát a kartonszám felvásárolt áruról, miközben üzletükbe törzsvásárlók járnak, akiknek nem adnak blokkot, vagy egyszerűen kreatívan könyvelnek – tette hozzá.

A főtitkár véleménye szerint a problémakörre egyelőre nincs megnyugtató megoldás, hacsak nem a szigorúbb hatósági ellenőrzés, s annak felderítése, hogy az elmulasztott számlaadás mögött milyen árukészletek állnak - olvasható a Napi Gazdaságban.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?