Magyar Posta: 2013-ig nem privatizálnak
A Magyar Posta Zrt. az uniós piacnyitásig, 2013-ig terjedő stratégiájában nem szerepel a társaság privatizációja, ám a legfontosabb, hogy a céget felkészítsék a piaci versenyben való helytállásra - mondta Szabó Pál, a cég vezérigazgatója.
Bernard Damiens, a PostEurop igazgatótanácsának elnöke kiemelte, hogy a hagyományos postai szolgáltatásoknak meg kell küzdeniük az e-mailek terjedésével, az ügyfelek részéről jelentkező kiváló minőségű szolgáltatási igénnyel.
Hozzátette: mivel a hagyományos leveleket, csomagokat szállítani kell, ez befolyásolja az üvegházhatású gázok kibocsátását, amit az EU a következő 5 évben 10 százalékkal szeretne csökkenteni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.