Az RTL Klub bekeményít
Válogatás médiabloggerünk elmúlt heti terméséből.
Ez év júliusában a brit lapok közül elsőként a Guardian tért át arra a meglepő gyakorlatra, hogy a friss híreket nem aszalja a következő reggelig, hanem a lehető leggyorsabban kirakja őket a webre. A lépést részben a józan ész indokolta, részben meg a szintén józan üzleti megfontolás.
A Yahoo és a napilapok szövetsége
Úgy tűnik, hogy a „print” világ feladta a reménytelen harcot, áttértek a szövetségi rendszerek kialakítására az online világban.
Akárhogy is, az önkéntesek, akik a kereskedelmi tévék műsorainak részleteit terjesztik, vagyis azokat népszerűsítik, köszönetet érdemelnének. Olcsó és igen hatásos marketing ez, nem tiltani kéne, hanem jutalmazni. Egyébként a tévétársaságok tanulhatnának azoktól a pornószolgáltatóktól, akik már régen rájöttek, hogy a videómegosztók igazi marketing-paradicsomok.
A NewAssinmnet lényege az „amatőrök” és „profik” közti együttműködés, az információ és a tudás megosztása. A civilek azok, akik sokféle, az újságírók számára gyakran láthatatlan információkhoz is hozzájutnak, de ezeket csak a gyakorlott újságírók képesek megfelelő színvonalon feldolgozni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.