2006. augusztus. 28. 17:35 MTI Utolsó frissítés: 2006. augusztus. 28. 17:39 Gazdaság

A Google és az eBay násza a hirdetési fronton

A világ vezető netes keresőprogramját üzemeltető vállalkozás, az amerikai Google megállapodást kötött a világ vezető online értékesítő vállalkozásával, az eBay-jel. Az előbbi szállítja kizárólagos jelleggel az utóbbinak a hirdetési anyagokat, illetve közös hirdetési ajánlatokat dolgoznak ki.

A megállapodás az Egyesült Államokon kívüli reklámokra vonatkozik, ugyanis az eBay már kötött egy hasonló megállapodást a Google konkurens Yahoo vállalkozással, de az viszont kizárólag az Egyesült Államok-beli hirdetési tevékenységre vonatkozik.
 
A Google kínál majd az eBay-nek olyan lehetőséget (a click-to-call-t), amelynek segítségével az aukciós portálon vásárolni kívánók a Google  Talk és Skype szolgáltatáson keresztül a hirdetési képből magával a hirdető kereskedőkkel léphetnek közvetlen kapcsolatba. Más kérdés, hogy ezért a hívásért a Google-nak fizetnie kell majd legalább 2, de esetleg 10 dollárnál nagyobb összeget is.
zöldhasú
Hirdetés
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.