Sztriptízkampány a magyar gazdaság mellett
Egy kvízjátékban mindössze helyesen kell válaszolnunk a feltett kérdésekre, és a képernyőn megjelenő nőről nyomban lehullik egy-egy ruhadarab. A kérdések és a helyesnek elfogadott válaszok alapján úgy tűnik, a játék célja a magyar gazdaság „sikerességének” propagálása. A játékot fejlesztő - több állami megbízással büszkélkedhető - pr-cég szerint a kvízhez semmi köze a kormánynak.
„Szia. Szilvi vagyok. Azt hiszem, hogy a magyar férfiak többsége rövid idő alatt és örömmel hajlandó megtanulni gazdaságunk legfontosabb adatait.” Ezzel a szöveggel köszönti a játékost a sztiptíz kvízjáték honlapján egy bájos hölgy, egyelőre még teljes ruházatban.
Szilvi, a szakértő |
Az erotikus játék a Sawyer Miller Group kommunikációs cég honlapján található. Ugyanez a társaság készítette az Európai Parlamenti választás előtt egy-két héttel megjelenő online bokszolós játékot is, melyben a felhasználó vagy Medgyessy Péter, vagy Orbán Viktor öklével illethette az ellenfél fejét. A játék igencsak népszerű volt: két hét alatt 25 ezerszer játszottak vele.
„A magunk szórakoztatására készítettük a játékot. Nincs benne pénz, nem megbízás alapján készült, a kormánynak ehhez semmi köze. De tartalmát komolyan gondoljuk. Meggyőződésem, hogy a magyar gazdaság nagyon sikeres” – közölte a hvg.hu megkeresésére Bruck Gábor, a Sawyer Miller Group elnöke.
A Sawyer Miller Group megbízói között állami megrendelőket, egyebek mellett a Miniszterelnöki Hivatalt és több minisztériumot is találunk.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.