2005. április. 15. 17:26 Utolsó frissítés: 2005. április. 18. 11:44 Gazdaság

Jól mennek a Wall Street Journal online szolgáltatásai

A Wall Street Journal lapcsaládjának internetes szolgáltatásai több pénzt hoznak, mint a nyomtatott lapok, a Journal és a Barron’s.

A Wall Street Journal Online dinamikusan növeli regisztrált előfizetőinek számát. Már 731 ezret számlál a Wall Street Journal-t és a Barron’s című hetilapot a neten olvasók száma. Sokan közülük a nyomtatott lapról állnak át az online verzióra, mert évi 356 dollár helyett 84-ért megkapják a tartalmat. A lap-birodalom bevételei egyébként sem mutatnak rózsás képet; a negyedéves bevételek 54 százalékkal csökkentek, a Journal pedig elvesztette hirdetőinek 8 százalékát az első negyedévben. A MarketWatch nevű ingyenes weboldal tavalyi megvásárlását több befektető hibának tartotta, ám épp ez a szolgáltatás növelte meg a netes üzletág bevételeit 35, 7 százalékkal, mintegy 117,2 millió dollárra az idei év első három hónapjában.

(New York Post)

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.