2004. november. 30. 16:18 Utolsó frissítés: 2004. november. 30. 16:21 Gazdaság

Reklámjaiban támadja az easyJet a Wizz Airt

Magyarországi napilapokban tett közzé hirdetést az easyJet diszkont légitársaság, amelyben versenytársától közelmúltbeli járattörléseinek számát tudakolja; a Wizz Air közleménye hízelgőnek nevezi, hogy az easyJet időt és pénzt szán arra, hogy versenytársát negatív színben tüntesse fel.

Az easyJet közleményében kampányát azzal indokolja, hogy a Wizz Air - értesülésük szerinti - nagy számú járattörlése rossz fényt vet az olcsó légitársaságok piacára. A közlemény szerint a Wizz Air gazdaságossági okokból olyan járatokat törölt, amelyre már értékesített jegyeket.

A Wizz Air közleménye szerint a kampány a kiélezett piaci helyzetből adódik. Megemlítik, hogy 3 hónapos üzemelés után a Wizz Air lett Magyarország legnagyobb diszkont légitársasága, havonta 100 ezer utast szállít és fél év alatt több mint félmillióan utaztak a légitársaság járatain.

A járattörlésekkel összefüggésben a közlemény megemlíti: a firtatott járatokat több mint egy hónappal ezelőtt a menetrend módosítása miatt törölték. Hozzáteszik, hogy ez csak csekély számú utast érintett, akiket másik járaton juttattak el a kívánt célállomásra. Hangsúlyozzák azt is, hogy minden légitársaságnál előfordulnak járattörlések, ahogy az easyJet is törölt már járatokat, sőt egész piacokról vonult ki.

zöldhasú
Hirdetés