2004. augusztus. 19. 10:08
Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00
Gazdaság
Kidobott pénz a tévészpot az elnökválasztásokon
Úgy tűnik, nem gyakorolt különösebb hatást a az amerikai választókra az elnökválasztási kampány, pedig a két jelölt eddig 300 millió dollárt költött hirdetésekre.
A Kreatív Online arról tájékoztat, hogy a New York-i székhelyű Brand Keys márka-tanácsadócég felmérése szerint még nem elég hatékonyak a választási kampány televíziós hirdetései. A Brand Keys arra volt kíváncsi, hogy Bush és Kerry hirdetései formálták-e a potenciális szavazók véleményét, és ha igen, milyen mértékben. A tanácsadócég elnöke, Robert Passikoff szerint a két párt sikertelenségének fő oka, hogy a politikusok ugyanazokkal a problémákkal szembesülnek a kampány során, amelyekkel a legtöbb 21. századi márka. A gond gyökere, hogy ugyanazokkal a módszerekkel és marketingstratégiával, szinte kizárólag a televízión keresztül próbálják üzeneteiket közvetíteni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.