2004. március. 29. 09:51 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Gazdaság

Árösszehasonlító-portált vett a Yahoo

A Yahoo Inc. Pénteken bejelentette, hogy 575 millió dollár készpénzért megvásárolja a Kelkoo SA-t, Európa harmadik legnagyobb árösszehasonlító portálját – írja a CNN Money.

A keresőiről ismert amerikai cég ezzel a lépéssel külföldi jelenlétét akarja erősíteni, hogy behozza lemaradását a Google Inc. és a Microsoft MSN keresőjéhez képest. A Google ugyanis máris kifejlesztette saját árösszehasonlító bevásárló szájtját, a Froogle-t., a Yahoo pedig korábban már megváráolta az Overture-t és az Inktomi-t, hogy bővítse saját szájtjának keresési lehetőségeit.



A havi 27 millió látogatót magáénak tudó Kelkoo tavaly már nyereséges volt, és bankárok régóta várták, hogy tőzsdére megy vagy felvásárolja egy nagy cég, a Yahoo, pedig most kezd visszatérni a porondra az internetes hirdetések apálya után, és azt igéri, nem bocsát el senkit a Kelkoo 250 dolgozója közül.
zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Hamvay Péter 2024. november. 28. 15:20

Magyar Péter a politikai sárm iskolapéldája – interjú Sonnevend Júlia amerikai-magyar médiaszociológussal

A sárm, amivel korunk politikusainak egy része él, azt sugallja, hogy „olyan vagyok, mint te, úgy gondolkodom, úgy élek, mint te<strong>”</strong>, még akkor is, ha ez nincs is így – mondja Sonnevend Júlia. Az amerikai-magyar médiaszociológust a témában írt sikerkönyvéről, Orbán Viktorról, Magyar Péterről, Kim Dzsongunról és az egyesült államokbeli karrierjéről kérdeztük.