Székletből is lehet várat építeni, ahogy azt a színésznőből lett életmódguru bizonyítja. A történetben van azért egy csavar.
Gwyneth Paltrow életmódboltja, a Goop egy igazán polgárpukkasztó termékkel jelentkezett a napokban: bevezette a The Diapér nevű luxuspelenkát, amelynek nemcsak az ára luxus – 12 darabot adnak 120 dollárért, körülbelül 44 ezer forintért –, hanem az összetétele is. Az Instagramra kitett bejegyzés szerint a pelenka szűz alpakagyapjúból készül, és borostyánkövek rögzítik, amelyekről „köztudott”, hogy érzelmi tisztítók.
A Goopnak nem ez lenne az első meghökkentő termékbevezetésre, Paltrow életmód-birodalmához köthető a jáde vaginatojás, illetve a vaginaillatú gyertya is, a kommentelők reakcióból viszont úgy tűnt, hogy a luxuspelenkával ezúttal túl messzire ment. És kiderült, hogy tényleg.
Gwyneth Paltrow-nak ugyanis az volt a célja, hogy felrázza kicsit az embereket. Mint egy későbbi videójából kiderül, az alpakapelenka valójában nem létezik, a luxustrollkodás célja csak az volt, hogy felhívja a figyelmet a babát nevelő családok küzdelmeire. „Bosszant, hogy luxusként kezeljük a pelenkát? Akkor bosszantson az is, hogy luxusként kezelik az adóját is” – próbálta átvinni az üzenetet az üzletasszony.
Egyúttal felkérte az embereket, hogy adakozzanak az Baby2Baby nevű jótékonysági szervezetnek, akik pelenkát, tápszert és más babaholmit biztosítanak a rászoruló családoknak. Paltrow arra is felhívja a figyelmet, hogy 33 amerikai államban a pelenkák után a luxustermékek adókulcsát kell fizetni.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: