752 kilométernyi vasútvonalat csatolnak le a MÁV-ról
Első körben csak a pályák üzemeltetését veszi át a GYSEV, a személyszállítási szolgáltatás ellátását csak fokozatosan.
Első körben csak a pályák üzemeltetését veszi át a GYSEV, a személyszállítási szolgáltatás ellátását csak fokozatosan.
A politikus szerint a kormány „a semmit próbálja reformmá sminkelni”.
Több vonalon is műszaki hibák nehezítik a közlekedést, Piliscsaba és Esztergom között vonatok helyett buszok járnak.
A magyar állami vállalat nem küldött késési adatokat a jelentés készítőinek, így a megbízhatóságra nulla pontot kapott.
A vezetőség ezért úgy döntött, hogy januártól Országos Haváriaközpontot hoznak létre.
Az utóbbi két hétben ez már a harmadik ilyen eset.
Kedvezményeket és mentesítő vonatok indítását is bejelentette a MÁV a csütörtökön kezdődő női kézilabda-Európa-bajnoksághoz kapcsolódóan.
Néhány vonalon így is nőtt a menetidő a hétfő esti hiba miatt, de ott is hamarosan helyreáll a menetrend – ígérik.
Miközben több helyen is fennakadások voltak a vasúti közlekedésben, Lázár János egy DK-s politikussal közösen bejárták a Kőbánya-Kispest vasútállomást.
Hegyi Zsolt közúti hasonlattal szemléltette a helyzetet.
Letört áramszedő, leszakadt felsővezeték, rosszul lett utas, elromlott váltó: kimaradt járatok, késések szinten minden elővárosi vonalon a főváros környékén, és messzebb is.
Az új, olcsóbb vasúti tarifarendszer miatt annyian vonatoznak, hogy nem csökkent a jegybevétel, ez azonban a működési költségek 3 százalékát sem teszi ki.