Két évig nem adható tovább a Magyarországon 160 millió forintba kerülő új Ford
A 826 lóerős Ford Mustang GTD-t nem lehet csak úgy egyszerűen bármikor eladni.
A 826 lóerős Ford Mustang GTD-t nem lehet csak úgy egyszerűen bármikor eladni.
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb VW-alapú elektromos fejlesztést mutatott be a Ford.
A Zöld Pokolban jelenleg nincs a Ford Mustang GTD-nél gyorsabb sorozatgyártású amerikai sportkocsi.
A Csehországban állomásozó Aston Martin Vantage Le Mans “szíve” egy dupla kompresszoros V8-as benzinmotor.
A Facebook atyja a négyajtós amerikai izomautók királyával, egy méregerős Cadillackel közlekedik.
A kompresszoros 8 hengeres motorral szerelt gigantikus pickup sportkocsikat megszégyenítő módon gyorsul.
Fény derült a limitált szériás és bőven 300 km/h feletti végsebességű Ford Mustang GTD teljesítményére és nyomatékára.
A vadonatúj Ford Mustang Dark Horse csak kicsit erősebb a normál Mustangnál, de pöpecebb a kéziváltója, jobban bírja a tartós nyúzást és ütősebben is néz ki. Jövünk az első személyes tapasztalatokkal.
A 800 lóerős, kompresszoros V8-assal szerelt über Mustangot már javában tesztelik a Nordschleifén.
Itt a megoldás azok számára, akik picit sokallják a Mustang GTD 160 millió forintos árát.
Az idő kerekét 9 évtizeddel visszatekerő retró újdonságban ugyanúgy három személy foglalhat helyet, mint a McLaren F1-ben.
A közel 800 lóerős legújabb Shelby F-150 azok számára készült, akik még az F-150 Raptor R-nél is egy picit többre vágynak.