Fény derült a limitált szériás és bőven 300 km/h feletti végsebességű Ford Mustang GTD teljesítményére és nyomatékára.
Az általunk nemrégiben rendesen meghajtott új Ford Mustang 5 literes szívó V8-as benzinmotorral szerelt alapmodellje 446 lóerős teljesítményű, a szintén részletesen bemutatott sportos változat, a vadonatúj Dark Horse pedig 454 lóerőt állít elő egy hasonló erőforrásból.
A Le Mans-ban testközelből megismert abszolút csúcsmodellről, a Magyarországon nem kevesebb, mint 160 millió forintba kerülő GTD-ről eddig csak annyit tudtunk, hogy a teljesítménye 800 lóerő körül alakul, most azonban végre a pontos teljesítményadatot is nyilvánosságra hozták.
A méretes kompresszorral megfújt 5,2 literes V8-as benzines egység egész konkrétan 826 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, a csúcsnyomaték pedig eléri a 900 Nm-t.
A 7650-ig elforgatható főtengelyű über Mustang végsebessége 325 km/h.
Az aktív aerodinamikai elemekkel és állítható magasságú adaptív futóművel, illetve titánkipufogóval felvértezett izomautó transaxle hajtásláncában nyolcfokozatú dupla kuplungos automata váltó található.
A Recaro kagylóüléseket és 3D-nyomtatott titán váltófüleket felvonultató, opcionálisan magnéziumfelnis Mustang GTD a várakozások szerint 7 perc alatti időt produkál a Nordschleifén az opcionális Performance csomaggal.
Az előző szériából készített egyik legdurvább változatról, a 771 lovas Shelby GT500-ról a közelmúltban részletes tesztben számoltunk be, illetve a Shelby Las Vegas-i központjában a 825 lóerős Super Snake-et is volt szerencsénk kipróbálni.