Két évig nem adható tovább a Magyarországon 160 millió forintba kerülő új Ford
A 826 lóerős Ford Mustang GTD-t nem lehet csak úgy egyszerűen bármikor eladni.
A 826 lóerős Ford Mustang GTD-t nem lehet csak úgy egyszerűen bármikor eladni.
Az igazán extrém verzió GT350R-ből alig néhány tucat készül.
Az összehasonlításuk azért leginkább almát a körtével eset, de így is figyelemre méltó a szereplésük.
A Zöld Pokolban jelenleg nincs a Ford Mustang GTD-nél gyorsabb sorozatgyártású amerikai sportkocsi.
Fény derült a limitált szériás és bőven 300 km/h feletti végsebességű Ford Mustang GTD teljesítményére és nyomatékára.
Negyedmérföldes gyorsulás fronton alig lassabb az új Shelby a legkomolyabb elektromos hipersportkocsiknál.
A vadonatúj Ford Mustang Dark Horse csak kicsit erősebb a normál Mustangnál, de pöpecebb a kéziváltója, jobban bírja a tartós nyúzást és ütősebben is néz ki. Jövünk az első személyes tapasztalatokkal.
A 800 lóerős, kompresszoros V8-assal szerelt über Mustangot már javában tesztelik a Nordschleifén.
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.
Itt a megoldás azok számára, akik picit sokallják a Mustang GTD 160 millió forintos árát.
A Ford Mustang Mach-E Rally több mint 10 millió forinttal drágább a Mach-E alapmodelljénél.
A Le Mans-i 24 órás versenyen ismerkedtünk meg testközelből a vadonatúj Ford Mustang GTD-vel.