Ultrakönnyű felépítményű villanybuszt dobna piacra a magyar Credobus
Az első prototípus példány már elkészült.
Az első prototípus példány már elkészült.
Tévhit, hogy az állam nem segíti a hazai buszgyártó vállalkozásokat, de valami nagyon el van rontva ebben, amit a gyártók örömmel kihasználnak, miközben korszerű autóbuszokat nem tudnak produkálni. Borzasztó messze kerültünk attól, hogy újra „buszgyártó nagyhatalom” legyünk.
Az egykori magyar sikereket sokan ismételnék meg.
A dízelmotorral szerelt és hibridhajtású Volvók karrierje nem tartott sokáig a budapesti utakon.
Az elektromosbusz-technológia készen áll a városi közösségi közlekedési feladatok ellátására, az infrastruktúra és az üzemeltetők már kevésbé – véli Kossa György, a debreceni ITK Holding elnök-vezérigazgatója. Interjú.
A Mercedes-Benz eCitaro buszával indul a kormány zöldbusz-programja Debrecenben, amelytől a hazai buszgyártás felvirágoztatását is várják. A típust a BKV már 2019 nyarán kipróbálta.
A végén már harmadáron kínálta a magyar buszgyártás bástyájának szánt, kínos körülmények közt csődbe ment Ikarus Egyedi félkész csuklós buszait a felszámoló. A járművek konstrukciója ugyan hagy kívánnivalót maga után, a BKV mégis megvenné a csomagot, de még a leértékelt árura sincs pénze.
Az innovációs miniszter rálicitált Gulyás Gergely egy hónappal korábbi 3000 magyar gyártású elektromos buszos ígéretére. De az előtt is több ezer új magyar buszt ígértek már.
A legendás busz a felvételek tanúsága szerint egészen jó állapotnak örvend a távoli Teheránban.
Ez az új típus a sok helyen már használt Credo busz egy új változata.