Vitézy utódjára tolja a félresikerült elektronikus jegyrendszert
A BKK volt vezérigazgatója szerint utódja kötött rossz szerződést a kivitelezővel.
A BKK volt vezérigazgatója szerint utódja kötött rossz szerződést a kivitelezővel.
Csak év végére lesz minden elsőajtós BKK-jármű vezetőfülkéjében a mobiljegy ellenőrzéséhez szükséges eszköz. Egyelőre csak egy mobilos alkalmazásban lehet digitális jegyet venni, de már hat viszonteladónál folyamatban van az integráció.
2017-re ígérték, nem tudni, mikor lesz Budapesten elektronikus jegyrendszer.
"Már két éve működnie kéne" utal a dolgok kissé lassú folyására az e-jegyrendszer kialakítása vonatkozásában a BKK volt feje, a Közlekedési Múzeum igazgatója.
Ráadásul az sem biztos, hogy működőképes lesz a rendszer, állítják azok, akik rálátnak a fejlesztésre.
Ha megvalósultak volna az első tervek, már 12 éve működne az elektronikus jegyrendszer a fővárosban. Az Index most úgy becsüli, további egy évig még biztosan nem indul be.
Vasárnaptól automatikusan nyílnak majd a Deák Ferenc térre telepített beléptetőkapuk. Ez még mindig csak a próbaüzem, a jegyet, bérletet továbbra is fel kell mutatni a biztonságiaknak.
Nemsokára az utasok is láthatják az első jelét annak, hogy végre elkezdték kiépíteni a RIGO nevű elektronikus jegyrendszerhez szükséges infrastruktúrát Budapesten.
Cáfolja a Budapesti Közlekedési Központ, hogy drágulna az elektronikus jegyrendszer.
Jövő év végén kellene átadni a budapesti elektronikus jegyrendszert, de kérdéses, tartani tudják-e a határidőt. Az viszont biztos, hogy újabb milliárdokkal kell kipótolni a költségvetését.
A BKK azt ígéri, hogy idén elkezdik telepíteni a fővárosban az elektronikus jegy- és bérletrendszerhez szükséges ellenőrző készülékeket és beléptetőkapukat. Élesben 2018 elejétől működhet a rendszer, amelynek kiépítése több mint tizenkét éves csúszásban van – írja a szerdai Népszava.
A madárvédők szerint a nagy hidegnek köszönhetően még néhány hétig el fog tartani az élelmet kereső fenyőrigók csapatos belvárosi portyája.