A politikusok és a pártok közül Magyar Péterék költik most a legtöbbet politikai hirdetésekre
A tavaszi kampányban Magyar Péter organikus eléréssel tarolta le a Facebookot, a Tisza Párt növekedését ma már fizetett hirdetésekkel próbálják segíteni.
A tavaszi kampányban Magyar Péter organikus eléréssel tarolta le a Facebookot, a Tisza Párt növekedését ma már fizetett hirdetésekkel próbálják segíteni.
Ingyenes játék, drága szoftver díjmentesen, és még sok más ajánlat van a csalók fegyvertárában. Egy új módszerrel a Facebookon próbálják átverni a felhasználókat, hogy aztán kártevőt telepítsenek a számítógépükre.
Ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a közösségi oldalon.
Ha egy online szolgáltatással gondok akadnak, jól jön, ha az üzemeltető azonnal tud válaszolni. A Facebook esetében jelenleg igencsak nehézkes a kommunikáció a vállalattal, de ez hamarosan megváltozik.
A változás a Meta-birodalomhoz tartozó összes szolgáltatásra vonatkozik, és kiterjed többek közt a vallási hovatartozásra is.
Az előválasztás első fordulójában első két helyen végzett miniszterelnök-jelöltet sokkal hangsúlyosabban hirdették, mint az őket támogató pártokat.
A Karácsony Gergelyt támadó posztot érdekes módon nem a fővárosiakra célozva lőtték be: a vidéket „informálták” vele.
Kitört a vita néhány akadémikus és a Facebook között, amiért az blokkolta több kutató személyes profilját. A szakértők azt vizsgálták volna, miként lesz egy alaptalan információból sokak által megosztott álhír az oldalon. Állítják: a szolgáltatás el akarja őket hallgattatni.
Putyin elnök elégedetten dőlhet hátra: máris elindultak az első Facebook-hirdetések a Magyarországon engedélyezett Szputnyik V-ről.
De Gulyás Gergely és Szijjártó Péter sem. Facebookos költéseket nézett át a Népszava.
A The Seed Company egy egyszerű, hagymákat ábrázoló hirdetést szeretett volna közzétenni a Facebookon, de az oldal algoritmusa nem engedte. A Facebook rendszere túlszexualizált tartalomnak látta a zöldségeket.