Itthon hvg.hu 2024. április. 22. 15:41

200 milliót költött a Megafon 30 nap alatt Facebook-hirdetésekre, Magyar Pétert is szapulta 

Ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a közösségi oldalon.

Jelentős összegeket fordít a kormányzat és a Fidesz üzeneteit kritika nélkül közvetítő Megafon a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta – írja a Telex. A portál a Facebook nyilvánosan elérhető hirdetési adatai alapján összeszámolta: 

március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forintot költöttek a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra. 

Azt, hogy a Megafon központ nagyüzemben nyomja most a hirdetéseket, jól jelzi, hogy ennél többet – 266 milliót – csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a Facebookon. A Telex számítása szerint a CÖF-CÖKA 93,2 millió forintot költött ebben az időszakban 104 hirdetésre. 

A hvg.hu korábban írt róla, hogy a Megafon március 7-e és április 5-e között több mint 117 millió forintot fizetett ki “magyarpéterező” hirdetésekre. Csak az április 6-ára szervezett, Kossuth teret megtöltő Magyar Péter-féle tüntetés előtti héten ebből 46 milliót költöttek el.

Hirdetés
hvg360 Fetter Dóra 2024. december. 28. 07:00

„Három kérdés, és kiderül, felkészültek vagyunk-e váratlan vészhelyzetekre – ezen a teszten a lakosság fele elvérezne”

Van, aki túlaggódja, és van, aki félvállról veszi a ránk leselkedő veszélyeket, legyen szó háborúról, klímakatasztrófáról vagy csak egy kiadós áramszünetről. A kormány háborús veszélyről beszél, de nem tartja fontosnak az ország, az emberek felkészítését váratlan helyzetekre. Vasárus Gábort, a Hun-Ren KRTK Regionális Kutatások Intézete tudományos munkatársát arról kérdeztük, mit lehetne tenni azért, hogy valóban senkit ne érjen készületlenül, ha jönne a baj.