Figyelmeztetést kapott a Megafon az adatvédelmi hatóságtól a januári adatszivárgás miatt
A NAIH szerint a Megafon több hibát is vétett.
A NAIH szerint a Megafon több hibát is vétett.
Tillába szállt bele a „sokat látott” szakértő.
Nem ő volt az egyetlen egyházi szereplő, aki elvégezte a kormánypárti tréninget.
Egyúttal megragadták az alkalmat, hogy beleálljanak Magyar Péterbe.
A libsi média miatt történt! A balos média miatt! A globalista média miatt! Az uszító média miatt! Az utálommédia miatt!
Lehet, hogy csak egy ideig, lehet, hogy örökre tartózkodni fog a közéleti kommentártól.
A csatornát korábban sem lehetett elfogulatlansággal vádolni.
A 2022-es választási kampányban érte el az egymilliárd forintot, 2 év alatt megduplázódott a fideszes propagandahálózat Facebook-hirdetésekre fordított büdzséje.
Miután Robert Fico merénylőjével kapcsolatban felmerült, hogy akár baloldali is lehet, egy nap sem kellett ahhoz, hogy a kormányzati kommunikáció ráálljon a témára és hergelni kezdjen. Az alaphangot ehhez Bayer Zsolt csütörtöki írása adta meg, majd Orbán Viktor is beszállt a propaganda terítésébe.
„Nekünk a választásokon a Fidesszel van dolgunk, nem Magyar Péterrel” – mondta lapunknak adott interjújában korábban Molnár Csaba.
Ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a közösségi oldalon.
Egy hónap alatt pedig 117 milliót.