Ingyenpálinka jár a külföldieknek Ferihegyen
Négyfelé töménnyel várják őket március hétvégéin.
Négyfelé töménnyel várják őket március hétvégéin.
Ösztönöznék a csirke-, pulyka-, kacsa- és libafogyasztást.
Az Agrármarketing Centrum dinnyekampányt indít a piacokon, és azt is elmondja, a lőrinces (nem az a Lőrinc) dinnye már a múlté, a szezon szeptember végéig tart.
Több mint félmilliárdot költöttek sertéshús-propagandára, de inkább rosszabb lett a helyzet – írja a Magyar Nemzet.
Nonprofit cégként a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő hozta létre (újra) a marketingcéget. Ők tolják a magyar bort is.
Hogyan kaphat megbízást a hazai disznóhús külföldi reklámozására egy olyan cég, melyet tavaly alapítottak azzal a céllal, hogy búvároknak építsen merülőmedencét? Megpróbáltunk utánajárni, hogy jutott a 35 milliós megbízáshoz a rejtélyes Medusa Center, melyről legfeljebb azt lehet tudni, hogy tavaly egy nagyszabású építkezésbe készült belevágni, ami viszont azóta megtorpant.
A magyar alma népszerűsítésére kampány indul az ősszel a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) közreműködésében - mondta Budai Gyula, a minisztérium parlamenti államtitkára.
Az áfatörvény módosításába foglalt fordított adózást a mezőgazdaságban a második fél évtől kell alkalmazni. Július 1-jével az Agrármarketing Centrum által végzett feladatokat átveszi a Magyar Turizmus Zrt.
Nagyszabású adventi borkampányt indított december 1-én az Agrármarketing Centrum és a Közösségi Bormarketing Alap. Az ország legnagyobb kereskedelmi hálózatait érintő akciósorozat ösztönözni kívánja, hogy magyar borok kerüljenek a karácsonyi ünnepi asztalokra.
Kevesebb pénz jut bormarketing-pályázatokra, miután a termelés és a fogyasztás visszaesése miatt kevesebb kerül a kasszába - írja keddi számában a Világgazdaság.
Újabb kampányt indított a fröccs népszerűsítésére az Agrármarketing Centrum, az indoklás szerint azért, mert a magyar gasztronómiában méltatlan helyen szerepel a bor és szódavíz keveréke.