A bottropi különítmény természetesen kapásból a legerősebb Taycant vette kezelésbe.
A Porsche 2019 őszén mutatta be első tisztán elektromos hajtásláncú modelljét, a közelmúltban általunk is alaposan letesztelt is immár kétféle karosszéria-változatban elérhető Taycant.
A Porsche Taycan már alaphelyzetben sem mondható unalmas modellnek, most azonban a Brabus gondoskodott arról, hogy a típus egy picit még izgalmasabb legyen.
Az egyedi aerodinamikai csomagot kapott, számos karbon elemet felvonultató tuningolt Taycan Turbo S-t teljesen új 22 colos kovácsolt Monoblock Z Platinum Edition felnikkel szerelik.
A hajtáslánchoz nem nyúltak hozzá a tuningcég szakemberei, ellenben az utasteret teljesen egyedi megjelenésűvé tették.
A 761 lóerős és 1050 Nm nyomatékú Porsche Taycan Turbo S ideális esetben 2,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, a végsebessége pedig 260 km/h.
A nettó 83,7 kWh kapacitású akkumulátor a WLTP-szabvány szerint mintegy 440-468 kilométeres hatótávot tesz lehetővé, és maximum 270 kW-tal tölthető.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.