Az egyterű modellekben egy hatékony működésű benzinmotor és egy kis villanymotor teljesít szolgálatot.
Az S-Max Hybrid mozgatásáról egy 2,5 literes 4 hengeres benzinmotor gondoskodik, mely egy kis villanymotorral, illetve egy 1,1 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorral kiegészítve 100 kilométerenként mindössze 6,4 literes vegyes átlagfogyasztást ígér.
A 0-ról 100-ra 9,8 másodperc alatt felgyorsuló, 190 lóerős újdonság csomagtartója a hagyományos hajtásláncú alapmodellhez hasonlóan 285-2200 literes.
Az öntöltő, tehát zöld rendszámra fel nem jogosító hibrid hajtásláncot az eggyel nagyobb méretű Galaxy testvérmodell is megkapta. A Galaxy Hybrid csomagtartója 300-2339 literes.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.