Az öreg kontinensen 27 lóerővel kevesebbel kell beérniük az ikonikus izomautó vásárlóinak.
A normál, illetve még sportosabb Handling-Package változatban készülő Mach 1 5 literes V8-as szívó benzinmotorja az USA-ban 487 lóerős teljesítményt, illetve 569 Nm-es nyomatékot ad le a hátsó kerekekre. Ehhez képest az európai verzió ugyanúgy 460 lóerős, mint az eddigi csúcsmodell Bullitt, és e mellé 529 Nm-es nyomaték társul.
A hatfokozatú kézi-, illetve tízfokozatú automata váltóval egyaránt rendelhető, a kereskedésekbe előreláthatólag jövő tavasszal begördülő kupé új felniket és módosított futóművet kapott, ezenkívül pedig az alapmodellnél 22 százalékkal nagyobb leszorítóerő mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Emlékezetes, hogy a Mach 1 kivitel elsőként 1969-ben tűnt fel a Mustang kínálatban, és legutóbb 2004-ben volt kapható ilyen sportkocsi. A Ford nemrégiben egy hasonló elnevezést is bevezetett: a gyártó tisztán elektromos hajtásláncú szabadidő-autója Mustang Mach-E néven debütált.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.