A nehezen bekategorizálható járgányban nem kevesebb mint hét villanymotor kapott helyet.
A keresztségben Mustang Mach-E nevet kapott újdonság alapmodellje 258 lóerős teljesítményű, a legsportosabb kivitel pedig 459 lóerős, illetve 830 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre. Most pedig érkezett egy ennél háromszor nagyobb teljesítményű sportváltozat:
A Ford Performance és az RTR által kifejlesztett Mustang Mach-E 1400 beszédes típusjelzést kapott, a versenyautóban ugyanis nem kevesebb, mint 1400 lóerő található.
Az elöl három-, hátul négy villanymotort felvonultató prototípussal a legjobb köridőkre éppúgy lehet vadászni, mint könnyed módon driftelni: az első-, hátsó- és összkerekes hajtásmódok között egyszerűen lehet váltani.
A hidraulikus kézifék mellett említést érdemel a nagyteljesítményű Brembo fékrendszer, illetve a különleges aerodinamikai csomag, mely 260 km/h sebességnél több mint 1 tonnás leszorítóerőt produkál. Az akkumulátor 56,8 kWh kapacitású, a hatótáv értelemszerűen nagymértékben függ a használat mikéntjétől.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.