Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a Bullitt 460 lóerős teljesítményét is szerénynek találják.
A Ford Mustang nálunk 14,1 millió forinttól induló alapváltozatában egy 270 lóerős, 2,3 literes, négyhengeres turbómotor található. A 15,7 millió forintos alapárú GT-ben pedig 5 literes V8-as szívómotor teljesít szolgálatot, amely 450 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre. Az európai, így a hazai Ford-szalonokban is a 460 lóerős Bullitt jelenti a csúcsot, amely minimum 17,5 millió forint ellenében vezethető haza.
Aki ennél erősebb Mustangra vágyik, annak a Shelby kínálatában érdemes körbenéznie. Az év elején felkerestük a tuningcég amerikai központját, ahol kipróbáltuk a 825 lóerős Super Snake csúcsmodellt. Ha nem is az, de a nem sokkal gyengébb GT500 hamarosan Magyarországra is megérkezik.
A Shelby GT500 Twister Orange, vagyis narancssárga fényezésű első példánya július 3-án jelenik meg nálunk, a későbbiekben pedig egy Performance Blue és egy Grabber Lime színű GT500 is elérhető lesz.
Az 52,9 millió forintos újdonság motorházteteje alatt egy 5,2 literes V8-as benzines egység található, amely a 2,65 literes kompresszornak köszönhetően 760 lóerős teljesítményt, illetve 847 Nm-es nyomatékot ad le.
A hétfokozatú duplakuplungos automata váltós és természetesen hátsókerék-hajtású Shelby GT500 3,5 másodperc alatt tudja le a 0-96 km/h-s gyorsulást. Összehasonlításképp: a 450 lóerős normál Mustang tízfokozatú automata váltós kivitele 4,3 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.