Erőből nem szenved hiányt a négykarikás gyártó lokálisan zéró károsanyagkibocsátású SUV-ja, de a legnagyobb teljesítményét csak korlátozott ideig lehet lehívni.
Az Audi már hosszú hónapok óta azzal foglalkozik, hogy előzetesen felkeltse az érdeklődést első tisztán elektromos meghajtású modellje iránt. Ilyen megfontolásból küldte az utakra az Audi e-tron enyhén álcázott prototípusait, és ebből a célból osztotta meg már jó előre a nagy világgal, hogy ez lesz az iparág első olyan autója, mely hagyományos külső visszapillantótükör nélkül is rendelhető lesz.
A hivatalosan várhatóan szeptemberben az USA-ban leleplezendő újdonsággal kapcsolatban most újabb részleteket árult el a gyártó. Ezek szerint az Audi e-tronban két villanymotor kap helyet, melyek alaphelyzetben 355 lóerős teljesítményt és 561 Nm-es nyomatékot szabadítanak rá a kerekekre, legfeljebb 60 másodpercig. Azonban, ha D-ből S-be mozgatjuk a váltókart, akkor ebben a sportmódban 402 lóerő és 664 Nm áll a rendelkezésünkre, igaz csak rövid ideig, konkrétan 8 másodpercig.
A 0-100-as sprint kevesebb mint 6 másodpercig tart a divatterepjáróval, melynek végsebessége elektronikusan 200 km/h-ra van korlátozva. A szigorú WLTP teszt szerint egy feltöltéssel több mint 400 kilométer tehető meg az e-tronnal, melynek 95 kWh kapacitású akkumulátora akár 150 kW teljesítménnyel is tölthető.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.