Ezzel a német járgánnyal rengeteg holmit el lehet vinni, ráadásul igen gyorsan. Sőt, takarékosan.
Az immár a PSA-konszernhez tartozó német márka új sportkombijának meghajtásáról egy 2 literes négyhengeres biturbó dízelmotor gondoskodik. A 210 lóerős teljesítményű, illetve 480 Nm maximális nyomatékú erőforrás révén 7,9 másodperc alatt abszolválható egy 0-100-as sprint, a végsebesség 231 km/h. Az alapáron négykerékhajtású modell gyári fogyasztása 7,3 liter 100 kilométerenként.
Akinek esetleg nem jön be a dízeles kerregés, természetesen a kombi GSi-t is választhatja a szedánból ismerős 260 lóerős és 400 Nm-es nyomatékú kétliteres turbós benzinmotorral. Ezzel az erőforrással 7,5 másodpercig tart egy 0-100-as gyorsulás – a végsebesség 245 km/h, a fogyasztás pedig 8,7 liter 100 kilométerenként.
Az alaphelyzetben 560 literes, támladöntéssel pedig 1665 literes csomagtartót virító kombi Insignia GSi 20 colos könnyűfém felniken gurul. Említést érdemel továbbá a Brembo fékrendszer, a Michelin Pilot Sport 4 S gumiszett, az alapmodellhez képest 10 milliméteres ültetés, illetve a verseny üzemmód. Nem rossz ajánlat, és nyílt titok, hogy hamarosan érkeznek majd a még a GSi-knél is potensebb OPC Insigniák is.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.