Négy éve van piacon a GT86, így elérkezett a ráncfelvarrás ideje, melynek köszönhetően felfrissített külsővel és újrahangolt futóművel érkezik a New York-i Autószalonra. Sajnos a motor teljesítménye változatlan marad.
Mivel itthon sajnos nem vált az utcakép szerves részévé sokaknak talán fel sem tűnt, hogy a Toyota már négy éve gyártja a méltán körülrajongott GT86 sportkupét, így elérkezett a modellciklus felénél esedékes ráncfelvarráshoz. A kozmetika részeként megújul az első lökhárító, ami főként a nagyobb légbeömlőről ismerhető fel, továbbá változtattak a LED-es lámpák megjelenésén, illetve új felnigarnitúrával is gyarapodott a kínálat.
Műszaki fronton a legfontosabb változás, hogy újrahangolták a futóművét, amitől még kezesebbnek és közvetlenebbnek ígérkezik, továbbá az amerikai kivitelnek a váltóáttételeit is rövidebbre cserélték, hogy harapósabb legyen az autó. Sajnos a legjobban várt frissítés elmarad az európai kivitelben, vagyis a négyhengeres, szívó boxermotor teljesítménye változatlanul 200 lóerő.
A beltérről egyelőre nem tettek közzé fényképeket a japánok, azt viszont elárulták, hogy javítottak a felhasznált anyagok minőségén, melynek köszönhetően bőr és Alcantara kárpitozással is rendelhető lesz a boxermotoros sportkupé, továbbá lecserélték a kormányt is.
A megújult Toyota GT86 a jövő héten kezdődő New York-i Autószalonon mutatkozik be élőben a nagyközönség előtt.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.