A tervek szerint 350 lóerőt sajtolnak majd ki a járműből.
Az utóbbi idők fejlesztéseinek köszönhetően több remek autó koncepciójáról is hallani lehetett a Honda háza tájáról. Ezek közül kétség kívül az egyik legérdekesebb egy tisztán elektromos meghajtású jármű, amin keresztül a cég a következő generációs SH-AWD nyomatékelosztó rendszerét is bemutatná.
A szakemberek a januárban bemutatott, ám forgalmazásba még mindig nem került új Honda/Acura NSX elektromos meghajtását vették alapul. A 16 év után végre visszatérő autónak az első kerekeit két, míg a hátsót egy villanymotor hajtja, emellett pedig hagyományos üzemanyaggal működő motort is kapott. A japánok ezt gondolták tovább még egy lépéssel, így a CR-Z név alatt futó prototípus már négy elektromotort kapott. A technológiát korábban már bemutatták egy másik CR-Z versenyautóban, ami versenyhelyzetben a 11. legjobb időt eredményezte a kocsinak.
Az Autocar információ szerint a szóban forgó versenyautó 444 lóerőt produkált, a mérnökök azonban úgy látják, az autó ezen változatából 350 lóerőt tudnának kicsikarni. A szakemberek ugyanakkor tisztában vannak vele, hogy van még hova fejlődni, így először szeretnék elérni a bűvös 300 mérföldes (kb. 482 km) hatótávolságot, hogy a vásárlók minden szempontból elégedettek lehessenek.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.