Autó hvg.hu 2015. június. 08. 08:43

Van, amikor egy alap Maybach sem elég fejedelmi

Ilyenkor jönnek az extrém tuningcégek és még sokkolóbbá teszik az ilyen országúti monstrumokat.

Bár, már megjelent a Mercedes legnagyobb luxusautójának frissebb változata is, a japán Office-K nevű tuningműhely még egy korábbi, 2010-es, hosszított tengelytávú Maybachot vett kezelésbe.

A Maybach 62 S nevű projektjük keretében a 6,16 méteres überlimuzint eléggé átszabták. A végeredmény, mondjuk eléggé megosztó, de hogy látványos, amikor egy ilyen megjelenik az utcán az biztos.

Office-K

Az Office-K elsőként új kerekeket rakott az egyébként sem kicsi 20 colos helyett, amelyek így már 22 colos méretű Forgiato Niddo-M-felniken ülnek. Kicsit meg is ültették a nagy fehér bálnát és új lökhárítók, valamint LED-kiegészítők kerültek a gyöngyházfehérre fújt karosszériára. Egyébként külsőre még csak-csak, de belül már most mennyire látszik, hogy egy alapból 8 éves modellről van szó.

A motorhoz nem derült ki, hogy hozzá nyúltak volna, de a 6.0 literes V12-es AMG-motor, ami a Daimler konszern luxusbatárjában dolgozik a maga 631 lóerejével, lehetséges, hogy elégnek találtatott az extrémebb külsőhöz is.

Office-K
Office-K
Office-K
Office-K
Office-K

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

Hirdetés
Címkék
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.