Autó hvg.hu 2014. június. 18. 17:10

Megújult a Peugeot menedzserautója

Új motorokat és átszabott külsőt kapott a francia márka középkategóriás modellje, az 508-as.

A teljes 508-as család egyszerre esett át a ráncfelvarráson, a szedán, a kombi és az emelt hasmagasságú hibrid az RXH is megújult. A szemmel látható változások a szokásosnak nevezhető facelift kezelést kapták: megújult a hűtőrács, amelynek a közepére visszaköltözött a keret nélküli oroszlán, a lámpák elöl-hátul LED-esek a jövőben. Újraszabták a motorháztetőt is, ahogyan az első és hátsó ütközőket is.

A belső térben is felfedezhető az új irány amely a 308-asban jelent meg, a lehetőség szerint teljesen kipucolt középkonzollal, alig néhány kezelőgombbal. A kezelőszervek helyét a a hétcolos érintőképernyő foglalja el. Az asszisztens-rendszerek közé bekerült a tolatókamera, a holttérfigyelő.

A motortérben megjelentek az Euro 6-os motorok: az 1.6 literes turbós benzines 167 lóerővel, amely a korábbi 158 lóerős motort váltja fel. Megjelent egy 2.0 literes Blue HDi dízel is 150 lóerős vagy 180 lovas teljesítménnyel.

A kocsikat a szeptemberi Párizsi Autószalon után kezdik forgalmazni.

Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot

 

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.