Mindig veszélyes terep konkurens terméket célkeresztbe állítani egy reklámban. A Lexus most bevállalta.
Jóllehet tényleg olyan, mintha az Audin, Mercedesen, BMW-n kívül nem is létezne más gyártó ebben a szegmensben, szerencsére mindig van próbálkozó a helyzet megváltoztatására.
A feladat az is, hogy az előítéletek miatt valahogy át kell törni a célcsoport kifejezetten egyirányú figyelmét. Mert hiába is mutat fel egy autó jobb paramétereket, mint a német konkurensek azonos súlycsoportú versenyzői, ez a közönség rettentően márkahű.
A Lexus most egy olyan reklámmal rukkolt ki, amely szerintük „megbabonázza” a riválisok vevőit. A szpotban egy Mercedes E-osztály, Audi A6 és egy BMW 5-ös változat szerepel, persze ügyesen megválogatott paraméterekkel, amelyeknél a Lexus GS simán jobbat kínál. Mert miért is kéne megelégedni egy elsőkerék-hajtású Audival, vagy egy olyan BMW-vel, amely csak négyhengeres, és egy olyan Mercedessel, amelynek bőrözése nem üti meg a prémium szintet?
A feladat az is, hogy az előítéletek miatt valahogy át kell törni a célcsoport kifejezetten egyirányú figyelmét. Mert hiába is mutat fel egy autó jobb paramétereket, mint a német konkurensek azonos súlycsoportú versenyzői, ez a közönség rettentően márkahű.
A Lexus most egy olyan reklámmal rukkolt ki, amely szerintük „megbabonázza” a riválisok vevőit. A szpotban egy Mercedes E-osztály, Audi A6 és egy BMW 5-ös változat szerepel, persze ügyesen megválogatott paraméterekkel, amelyeknél a Lexus GS simán jobbat kínál. Mert miért is kéne megelégedni egy elsőkerék-hajtású Audival, vagy egy olyan BMW-vel, amely csak négyhengeres, és egy olyan Mercedessel, amelynek bőrözése nem üti meg a prémium szintet?
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |