Bemutatkozott a mai autók egyik sarokköve, a Toyota Corolla legújabb generációja.
A betonbiztos eladásokat garantáló, nálunk az alsó-közép kategóriába sorolt modell a japán márka legfontosabb autója. A közel 40 millió darabnál járó autó a világ legnépszerűbb autója, a tízenegyedik nemzedéknél jár. A Corolla örök harcot vív, a másik "világmodellel" a Ford Focussal, évente cserélgetve helyüket a legnagyobb példányszámban eladott autó titulusért.
Bár a teljesen új Toyota Corollaként aposztrofált újdonság is hozza a jól bevált elemeket, sikerült sportosabbá, frissebbé tenni a formát. Az év elején bemutatott Furia Concept sok eleme átkerült a gyártásra szánt modellre is. A 2008-ban bemutatott jelenlegi modell után, a kocsi szokatlanul nagyot, 10 centimétert növekedett.
Az elsőként bemutatott, amerikai piacra szánt 2014-es modellbe összesen egy erőforrást szánnak. Az 1,8 literes négyhengeres választható lesz 132 lóerős motorral, illetve a Toyota új Valvematic vezérlésével 140 lóerősre erősödve. Ebben a sofőr választhat majd Sport és Eco menetmódok közt. A váltók közt, a régi jól bevált négyfokozatú mellett, lesz fokozatmentes CVT- és a hatfokozatú automata váltóval is.