A méregzsák Toyota GR Corolla kicsit még jobb és drágább lett
Megérkezett a legizgalmasabb Toyoták között jegyzett szupersportos GR Corolla legújabb verziója.
Megérkezett a legizgalmasabb Toyoták között jegyzett szupersportos GR Corolla legújabb verziója.
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású boxermotoros GR86-ból tavaly több fogyott mifelénk, mint a plugin hibrid új Priusból.
Az új személyautók zsugorodó magyar piacát uraló Toyota közel ötödével több kocsit adott el tavaly, mint a visszaszorulóban lévő második helyezett Suzuki – a bronzérmes Skoda hatalmasat ugrott előre.
A legnagyobb mennyiségben értékesített modellből tavaly nagyjából 6 ezer darab talált gazdára itthon.
Hamarosan megérkezik hazánkba az újgenerációs Swift, amit később a megújult Vitara követ majd, és akadnak olyan Suzukik, melyektől hamarosan véglegesen búcsút kell vennünk.
Csak Corollából eddig több mint 53 millió darab készült.
Ritka pillanat, hogy teljes költségeket tekintve paritásba kerül egy hasonló kategóriájú elektromos és a hagyományos modell.
Vázoljuk, hogy körülbelül milyen egy adriai családi nyaralás, ha szupertrendi SUV helyett egy régivágású, mégis modern kombival vágunk neki, és ha egy a sátor és faház közötti kemping lakhelyen maxoljuk ki az ár/érték arányt.
A kéziváltós hot hatch külsejét és utasterét is a kék szín dominálja.
Semmi máshoz nem hasonlítható ékalakú karosszériával, minden korábbinál jelentősen erősebb plugin hibrid hajtással és valódi vezetési élménnyel kecsegtet az ötödik generációs Toyota Prius, melyet a Hamburg környéki utakon fogtunk vallatóra.
Olyan új autóra lenne szüksége, melyben nemcsak a felnőttek, hanem a gyerekek és a család összes csomagja is maradéktalanul elfér? Áttekintettük a piacot, hogy önnek ne kelljen elvesznie a rengeteg lehetőség között: vázolunk néhány, egymástól merőben eltérő jó választást.
A 18 lóerővel izmosabb felfrissített Swace az elődjénél sokkal fürgébben gyorsul, miközben picit javult a fogyasztása.