Megérkezett a legizgalmasabb Toyoták között jegyzett szupersportos GR Corolla legújabb verziója.
A Toyota két éve leplezte le a valaha készült legsportosabb Corollát, mely elsősorban 304 lóerős teljesítményű és 370 Nm nyomatékú 3 hengeres turbómotorjáról, 6 fokozatú kéziváltójáról, három kipufogóvégéről, illetve fejlett összkerékhajtásáról ismerszik meg.
Az Európában sajnos nem forgalmazott, kizárólag ötajtós változatban gyártott modellből az Egyesült Államokban most piacra dobták a 2025-ös modellévű legfrissebb változatot.
Az enyhén módosított, javított légáramlást biztosító új első lökhárítókkal szerelt GR Corolla változatlanul teljesítmény mellett kicsit nagyobb, a limitált szériás Morizo kivitelhez hasonlóan kereken 400 Nm-es csúcsnyomatékot biztosít.
Mostantól minden esetben alapáron jár a sperrdiffi, továbbfejlesztették a futóművet, finomhangolták a kuplungot, és 2000 dolláros felárért most először nyolcfokozatú automata váltóval is rendelhető a típus.
Az alapmodell 2360 dollárral drágább lett, így mostantól minimum 39 995 dollárt (14,1 millió forint) kell fizetni egy GR Corolláért, melynek legjobban felszerelt automata váltós verzióját 48 540 dolláros (17,1 millió forint) áron jegyzik.
A Toyota által nemrégiben a Nordschleifén is tesztelt új GR Corolla esetleges jövőbeli európai forgalmazásával kapcsolatban nincsenek információink.
A hasonló vezetési élményre vágyók mifelénk az eggyel kisebb GR Yarisban találhatják meg számításukat. A típus általunk is alaposan meghajtott legfrissebb verziója 280 lóerős teljesítményű, és Magyarországon 19,5-22 millió forintba kerül.