A ma hajnalban véget ért Super Bowl-győztes Baltimore Ravens irányítója Joe Flacco, akit a legjobb játékosnak választottak nem csak egy aranygyűrűvel gazdagodott, hanem a jó ideje beharangozott tűzpiros Chevrolet Corvette Stingray-jel is.
A meccs előtt úgy volt, hogy a kocsinak is főszerep jut a futballliga-döntőjének félidei showjában, ám a hírek szerint Beyoncé nem sokat foglalkozott a kocsival. Mindenesetre a sportautó első reklámját is leadták a 160 milliós amerikai tévénéző tábornak.
A 2014-es Corvette Stingray a legerősebb standard modellje a Chevroletnek, 450 lóerővel (335 kW) és 610 Nm nyomatékkal, négy másodpercen belüli gyorsulással százra. A várakozás szerint a legtakarékosabb fogyasztású Corvette is ez lesz, javít a jelenlegi modell 10,7 literjén.
Az első reklám főszereplője ugyan nem tűzpiros, de megér egy pillantást:
A teljesen megújított Corvette Stingray mindössze két alkatrészt vesz át a Corvette előző nemzedékéből. Az új kétajtós kupét 6.2 literes LT1 V8-as közvetlen benzinbefecskendezésű motorral szerelik és az erejét vagy hétfokozatú manuális váltó, vagy egy hatfokozatú automata viszi tovább a kerekek felé.
A kocsi méretei szerint 4495 milliméter hosszú, a tengelytávja 2710 milliméter. A karosszériában nagy részben használtak szénszálas anyagokat, így például karbon géptető és kivehető tetőpanel, padlólemez és új alumíniumváz biztosítanak könnyű szerkezetet, másrészt segítenek az 50/50 százalékos tengelyterhelés-arány megvalósításában. A világítást gázkisüléses fényszórókkal és fénydiódákkal (LED) oldották meg.