A nagy kereslet miatt a Mazda évi 200 ezerről 240 ezerre növeli a CX-5 kompakt szabadidő-autó gyártási kapacitását.
A Mazda CX-5 népszerűségét üzemanyag-gazdaságosságának és vezetési élményének egyaránt köszönheti. A modell értékesítése februárban vette kezdetét. A Mazda a CX-5 modell bevezetését követően az előrejelzéseket messze meghaladó számú rendelést kapott, ennek következtében a cég a 2012-es pénzügyi évre vonatkozóan a globális éves értékesítési tervét 160 ezerről 190 ezerre módosította.
Autó
Izsák Norbert
2011. szeptember. 19. 23:30
Mazda RX-8 teszt: nekrológ
Autó
Biró Csongor
2012. január. 24. 23:06
Mazda 3 teszt: felejtős a dízel
Autó
Biró Csongor
2011. április. 12. 03:22
Mazda 6 kombi teszt: örök darab
Autó
Biró Csongor
2010. március. 17. 20:52
Mazda3 MPS teszt: nem szilikon, igazi
Autó
Biró Csongor
2010. március. 02. 21:36
Mazda CX-7 teszt: kék vér folyik a csöveiben
Autó
Biró Csongor
2010. március. 11. 21:12
Mazda3 teszt: hatoska nagy étvággyal
Autó
Biró Csongor
2010. március. 30. 22:45
Mazda3 teszt: nem öko, de alig fogyaszt
Autó
Biró Csongor
2010. augusztus. 02. 20:14
Mazda MX-5 teszt: csupa öröm az élet
Autó
Biró Csongor
2011. július. 18. 22:55
Mazda MX-5 teszt: száguldunk és félünk
Autó
Biró Csongor
2011. április. 20. 04:11