2008. május. 02. 18:03 MTI Utolsó frissítés: 2008. május. 02. 17:59 Világ

Nem hirdetnek tömény szeszt a moszkvai metróban

A moszkvai metróból hamarosan eltűnnek a tömény alkoholos italokat népszerűsítő reklámok, erről a moszkvai városi közgyűlés illetékesei döntöttek.

A döntést elfogadta a metróban elhelyezett reklámok kizárólagos értékesítője, az Olimp ügynökség, noha az eddigi hirdetések megfeleltek a jelenleg még érvényben lévő reklámtörvény előírásainak. A korábban megkötött szerződéseket lejártuk után nem hosszabbítják meg, de néhányat fel is mondanak. Hamarosan tehát már csak olyan italok hirdetései lesznek láthatók, amelyeknek alkoholtartalma nem haladja meg a 15 százalékot. A duma - a parlament alsóháza - április 2-án tekintette át első olvasatban a reklámtörvényhez javasolt módosításokat, amelyek egyebek mellett tiltani javasolják a tömény alkoholos italok és a dohányáruk reklámját a közlekedési eszközökön és megállókon. A módosítás elfogadása várhatóan nem ütközik akadályba.

Hirdetés
Kult Balla István, Németh Róbert 2025. január. 11. 20:00

„Amúgy a nők is káromkodnak” – interjú cserihannával és Lenkkével

Egyre több női előadó tör be a magyar popzenébe, érezhető egyfajta „girl power” a területen. Nemrég jött ki például cserihannának (polgári nevén Cseri Hannának) Hirtelen mélyül, Lenkke_-nek (Fehér Lili) pedig Törik a beton címmel új albuma, ennek apropóján nemcsak a dalokról és a csajos zenékről, hanem a Z generációról, a káromkodásról és a kommentekről is beszélgettünk.