Minden ötödik európai bojkottálná az amerikai termékeket
Így tiltakoznának az amerikai külpolititika ellen Bush újraválasztását követően.
Minden ötödik európai kész arra, hogy bojkottálja az amerikai termékeket, hogy ezzel tiltakozzon az amerikai külpolitika ellen Bush újraválasztását követően - derül ki az amerikai Global Market Institute (GMI) piackutató intézet felméréséből.
Elsősorban azokat a termékeket bojkottálnák, amelyek az amerikai imázs megtestesítői, mint például a Marlboro, a McDonald's, az American Express, a General Motors, vagy a CNN hírtelevízió.
Az amerikai piackutató 8 ezer európait kérdezett meg egy héttel azután, hogy Busht november 2-án újra megválasztották az Egyesült Államok elnökének. A felmérés szerint különösen Németországban vannak sokan a Bush-bírálók: a megkérdezettek 81 százaléka elégedetlen a választási eredményekkel. Franciaországban ez az arány 73, Nagy-Britanniában 52 százalék.