A Prezi hozzájárult ahhoz, hogy Budapest mára Európa egyik legújabb startup-központjává vált - írta a magyar társaságot és a startup-környezetet bemutató cikkében a Forbes magazin amerikai kiadása.
Terjedelmes cikkben mutatta be a Forbes amerikai kiadása pénteken a prezentációs szoftveréről híres magyar céget, a Prezit.
A lap szerint a legújabb és legizgalmasabb startup-központokról szóló beszélgetésekben legtöbbször Berlin, Stockholm vagy London neve bukkan fel, de Közép-Európáról ritkán esik szó. Pedig a vállalkozók új generációja innen érkezik és itt születnek meg olyan startup-sikertörténetek is, mint a Prezié.
A Forbes részletesen bemutatta a társaságot, megalapításának körülményeit és azt is, a cég hogyan tudott bevonni több befektetőt is. Idézték Árvai Péter társalapítót, aki felidézte, hogy a vállalkozás indulásakor a startup-kultúra sokak számára ismeretlen volt Budapesten, ráadásul példaként szolgáló vállalkozókat, üzleti modelleket sem nagyon lehetett itt találni.
Magyarország azonban mára már olyan világszerte sikeresnek tartott cégek otthona lett, mint a Ustream, a LogMeIn, az NNG vagy a Prezi - tette hozzá a beszámoló, amely szerint e társaságok Bridge Budapest néven már egy vállalkozásokat segítő szervezetet is létrehoztak.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!