"Nem kell másolásvédelem, úgysem tudjuk vele kikerülni a kalózkodást – viszont sok problémát okoz a vásárlóknak.
"Nem kell másolásvédelem, úgysem tudjuk vele kikerülni a kalózkodást – viszont sok problémát okoz a vásárlóknak. Éppen ezért mi soha, semmilyen DRM megoldást nem fogunk használni játékainkban." A fenti mondatokat, bármilyen hihetetlen is, egy játékfejlesztő vezetője nyilatkozta: Marcin Iwinski , A Witcher sorozatot fejlesztő CD Projekt Red stúdió elnöke, a GDC alkalmával tartott előadásában beszélt kicsit a szadista DRM megoldások hátrányairól is.
Véleményével nincs egyedül, hasonló álláspontot képviselnek a Skyrim fejlesztői is. Sajnos ez a hozzáállás a legnagyobb kiadóknál (EA, MS) még mindig nem opció, így bármennyire is jólesik Marcin nyilatkozatát hallani, pár évig még biztosan széria számokkal/secuROM-al és egyéb idegesítő módszerekkel védet játékokat vihetünk haza a boltból.