A papíralapú iratok kezelése időigényes feladat.
A papíralapú iratok kezelése időigényes feladat. Ha évekkel ezelőtti levelekre, szerződésekre van szükség, sokszor csak a pince vagy a padlás mélyén találunk ezekre, ha egyáltalán megtaláljuk. Így nem ritkaság, hogy a szükséges dokumentum nincs kéznél, annak beszerzése akár órákba vagy napokba is telhet. Nagyobb mennyiségű, több évnyi papír alapú irat között a tartalom szerinti keresés pedig gyakorlatilag megoldhatatlan feladat.
A hazai iNTERFÉSZ© megoldása egyszerűen segít mindezeken a gondokon. Az Evernote alapokra épülő, az adott felhasználási területre optimalizált rendszereikkel bármilyen méretű vállalkozás megoldhatja iratainak digitalizálását és kezelését. A digitalizált dokumentumokat megfelelő jogosultság esetén bárhonnan el lehet érni asztali számítógépről, táblagépről és okostelefonról. Kedvező, hogy szöveges keresést is lehet végezni a digitális irattárban található dokumentumok között, így könnyen ki lehet gyűjteni például egy adott céghez, termékhez, személyhez kapcsolódó összes iratot.
Az iNTERFÉSZ© az általános iratkezelésen kívül olyan speciális modulokat is kínál, amelyekkel szervezetek, szövetségek tudják megosztani a dokumentumaikat, illetve kényelmesen megoldhatók a távkönyvelési feladatok.