Tech techline.hu 2012. március. 30. 17:30

Journey - a legjobban fogyó játék a PSN történetében, pedig nem is játék...

Nem játék, nem film, de nem is felhasználói szoftver… Mi az?

Nem játék, nem film, de nem is felhasználói szoftver… Mi az? A találós kérdés nem könnyű, segítünk hát: nem más, mint Jenova Chen  rendező kreatív „játéka”, a Journey. Az idézőjel nem véletlen: a Journey igazából nem játék, de nem is interaktív film – nincs rá megfelelő szó. A szoftver egyfajta kreatív kísérlet, ahol a felhasználó egy érdekes világban barangolhat és csodálhatja a remek interaktív megoldásokat és a virtuális világot.

A legjobban talán a játék címének magyar fordítása fejezi ki, mi is ez: „utazás.” Bár pontos számokat nem közöltek, a PSN blogon tegnap bejelentették, hogy a Journey lett minden idők leggyorsabban fogyó PSN (kizárólag digitális forgalmazás) játéka. Gratulálunk – úgy tűnik van még igény a kreatív megoldásokra és játékokra, és nem csak a piff-puff „pew-pew” az, amire vevők vagyunk. A ThatGameCompany egyúttal bejelentette, hogy készül a „játék” többszereplős verziója is, így nemsokára már barátainkkal is élvezhetjük az utazást…

Hirdetés
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.