Bizonyára nem volt véletlen, hogy a cseresznyevirágzás idejére időzítette a Google látványos, interaktív útikalauzát.
Bizonyára nem volt véletlen, hogy a cseresznyevirágzás idejére időzítette a Google látványos, interaktív útikalauzát. amelyet a Japán Turisztikai Hivatallal és a Japán Nemzeti turisztikai Szervezettel együtt működésben készített. Az „idegenvezető” a Street View technológián alapszik, s Japán nyolc különböző híres városrészét mutatja be, köztük a híres tokiói halpiacot, a Ginza bevásárló-negyedet, illetve az ország néhány csodálatos kertjébe is elkalauzol, ahol éppen most borultak virágba a cseresznyefák.
Az interaktív bemutató nemcsak fantasztikus látványt kínál, hanem étterem-, hotel- és bevásárlási ajánlatokat is tartalmaz – s mindez belső Street View felvételekkel van kiegészítve.
A tény, hogy a Google a cseresznyevirágzás időszakával kapcsolatos kiadásként emlegeti az útikalauzt, arra enged következtetni, hogy további hasonló bemutatók is készülnek Japánról, sőt az előzetes hírek szerint egyéb országok is sorra kerülnek majd.