Tech techline.hu 2011. december. 29. 17:30

Az amerikai hadsereg is használja a Cryengine-t

Bár a világon a legtöbbet licenszelt játékmotor az Unreal Engine, azért a Crytech sem panaszkodhat.

Bár a világon a legtöbbet licenszelt játékmotor az Unreal Engine, azért a Crytech sem panaszkodhat. A Cryengine-t a legtöbb esetben, mint az abszolút etalont emlegetik, legalábbis élethűség, effektusok és egyáltalán: gyönyörűség tekintetében.

Aki látta a Crysis 2-őt (és a hozzávaló ultra-textúra csomagokat) az nem is száll vitába ezzel. Hírnév és elismerés tehát bőven kijut a Crytech-nek is. Ennek ellenére a Cryengine nem igazán sikeres a licenszelés tekintetében, az Unreal, a GameBryo, az öregecskedő Source sőt még az ingyenes és kopottas Ogre 3D is megelőzi.  Az amerikai hadsereg azonban mindenből a legjobbat akarja. Az 57 millió dolláros költségvetéssel készült (mikre nincs pénzük az amerikai adófizetőknek?) Dismounted Training System nevű oktatóprogram a legújabb Cryengine-t használja a minél élethűbb megjelenítés érdekében.

Hirdetés
hvg360 Serdült Viktória 2025. január. 07. 09:30

Laczó Adrienn, lemondott bíró: Dermesztő hatás nyomja rá a bélyegét az egész bírói szervezetre

„Az ember csak akkor veszi észre, hogy nem kapott levegőt, amikor felbukkan a víz alól” – mondja Laczó Adrienn volt bíró, aki januártól egy ügyvédi irodában dolgozik tovább. A Fővárosi Törvényszék Büntető Kollégiumának egykori tanácselnöke szerint a bírák közül egyre többen érzik, hogy olyan nyomás nehezedik rájuk, ami nem megengedhető. Hogyan nyilvánul meg ez a nyomás, és volt-e bármilyen hatása a bírák kiállásának? Miért volt szerinte mélyen sértő az új OBT-elnök nyilatkozata a „zavaró hangokról”? HVG-portré.