A Mac gépek mindig is az elismertebb technikai eszközök közé tartoztak. Az Apple azonban időről időre úgy érzi, nem árt ráerősíteni erre, például ügyes videókkal. A napokban is megjelent három újabb szösszenet.
Jó lóra tett az Apple a tömör, 30 másodperces Macet dicsérő videóival, ugyanis a formátum szinte predesztinálja ezeket a tiktokos, instagramos és egyéb közösségi hálózaton való megjelenésre. A három friss hirdetése az akkumulátoros üzemidővel, az Apple chippel dolgozó gép teljesítményével, valamint a Find My funkcióval foglalkozik. Valamennyi videó egy pillanatnyi izgalommal és ennek megfelelő zenével indul, hogy azután kiderüljön, semmi ok az idegeskedésre, ha a laptopon ott az alma szimbólum.
A Charged hirdetés professzor szereplője attól tart, hogy a diákja gépe le idejekorán le fog merülni. Töltő nélkül? Veszélyes játék – mondja, s fejtegetésbe kezd az akkuról. Azonban a diák megnyugtatja, felesleges aggódnia, ugyanis a Mac akkumulátora egész nap bírja.
A Powered reklám helyszíne egy könyvtár, ahol a könyvtáros nő véli úgy, hogy a Mac gazdája a tűzzel játszik. A nagy fájlok és a több alkalmazás kezelése kikezdheti a komputert. „Hot dog vagy egy hurrikánban” – súgja a nő a diák fülébe, aki kissé értetlenül néz rá, majd közli, ez egy Mac, jól működik (az Apple chipjével).
Végül a Found hirdetésben egy diáklány a laptopját keresi. „Igen, a számítógépek furcsa módon eltűnnek errefelé, hogy azután alkatrészként eladják őket” – mondja egy férfi a közelben. De semmi ok a pánikra, a lány közben a Find My funkciót használja laptopjának pingelésére, és így pillanatok alatt meg is találja. Na persze, hiszen ez egy Mac.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.